Presentació: Zeineb, la primera enxaneta i La lluna és dolça Ahmed

Zeineb i Ahmed

Avui dissabte 25 s’ha fet a la llibreria Abracadabra de Barcelona, la presentació delsllibres: Zeineb, la primera enxaneta i La lluna és dolça Ahmed. Ambdós escrits per la Cinta Arasa i il·lustrats per la Núria Feijoó i en Carles arbat i editat per Cadí.

Hi ha hagut la col·laboració fantàstica del Rodolfo Del Hoyo Alfaro, qui ha conduït l’acte i ha tret de tots nosaltres el millor. Tot un pou de coneixaments !

A més hem comptat amb en Jesús Muñoz, editor de Cadí ,que ens ha explicat el perquè de la publicació d’aquests llibres, i de la col·leccío en si.

Ha estat una vetllada plena d’energia i amb un caliu especial. I em sento especialment afortunat de que aquest projecte ens hagi tornat a fer retrobar tres persones amb les quals tenim molt bona conexió i hem contruit una amistat. La Cinta Arasa, amb la seva sensibilitat i veritat amb els seus textos i la Núria Feijoó, amb les seves il·lustracions on cada imatge té una forta càrrega poètica.

El pase de diapositivas requiere JavaScript.

Finalment hem acabat l’acte amb unes “llunes” de pastisset i una copa de cava. Ah! I me n’oblidava, hem sortejat una il·lustració feta a dues mans entre la Núria i jo!

Il·lustració realitzada per Núria Feijoó i Carles Arbat.

Il·lustració realitzada per Núria Feijoó i Carles Arbat.

2 pensamientos en “Presentació: Zeineb, la primera enxaneta i La lluna és dolça Ahmed

  1. Núria, Carles, dissabte vaig ser a la presentació dels llibres de Cinta Arasa i els vaig comprar per regalar a la meva fillola i al fill d’uns amics. El que no em podia imaginar mai era que jo també… tindria regal.
    Sí, sí, quin regal em va fer el Ricardo, d’Abracadabra, quan em va trucar dilluns per dir-me que havia guanyat la vostra il·lustració No sabeu quina il·lusió!!!! Ja la tinc emmarcada i tot!
    Gràcies per les vostres dedicatòries, les vostres paraules, igual que la sensibilitat i dolcesa dels vostres dibuixos, són entranyables.
    Besets,

    Me gusta

  2. Moltes gràcies a tu per haver vingut i per disfrutar d’aquests llibres. I ens fa il·lusió que t’agradi aquest petit obsequi que porta un tros de cadascú de nosaltres. Per nosaltres és també un regal saber que podem fer feliç algú amb la nostra feina.
    Gràcies!!!!

    Me gusta

Responder

